Animirani GIFi

Za naročnika smo ustvarili oznamčene gife za uporabo na družbenih omrežjih in drugih aplikacijah, z namenom promocije evropskega odbojkarskega prvenstva, ki je delno potekalo tudi v Sloveniji.

Izziv

V sodelovanju z naročnikom smo razmišljali o inovativnih pristopih, s pomočjo katerih bi dodatno poskrbeli za promocijo evropskega odbojkarskega prvenstva v Sloveniji in s katerimi bi pritegnili sledilce, da bi glas o EuroVolley 2019 delili tudi na svojih družbenih omrežjih.

Rešitev

Odločili smo se, da za naročnika ustvarimo oznamčene gife za uporabo na družbenih omrežjih (Instagram, Facebook …) in drugih aplikacijah (Viber, Messenger, Whatsapp …). Vsebina gifov se je osredotočala na datum evropskega prvenstva in logotip EuroVolley 2019, po le enem tednu pa je pet gifov nabralo skupno kar 155.000 ogledov, kar je zavidljiva številka predvsem zaradi dejstva, da se prvenstvo takrat sploh še ni začelo, saj nas je do pričetka EuroVolley 2019 ločil še več kot en mesec.

Rezultati

1.700.000+

Ogledov vseh štirinajstih gifov