Slovenski start-up v vrtincu globalne VR fascinacije

Navidezna resničnost oziroma pogosteje uporabljena angleška kratica VR – virtual reality – je izjemno vroče področje, saj se mu aktivno posvečajo vsi tehnološki velikani: Facebook, Microsoft, Google itd. Prav tako pa je VR tudi »domače dvorišče« slovenskega start-upa VIAR, ki vse bolj opozarja nase; tudi največje globalne znamke, kot je denimo Disney.
(več …)

Lansiraj, poglej, kaj delajo uporabniki in prilagodi produkt … v urah!

Matevž Petek, ustanovitelj mobilne aplikacije Povio, ima za seboj pestro podjetniško pot. Med drugim je bil tudi del svetovno znanega pospeševalnika Y Combinator (YC), ki velja za največjo valilnico bodočih globalno uspešnih podjetij. Svoj čas so se pri YC pilili tudi Airbnb ali Dropbox, katerih ustanovitelji kot mentorji še danes aktivno sodelujejo z novim rodom startupov.
(več …)

Crowdfunding kampanja je lahko (pre)draga tržna raziskava

Vse več slovenskih slovenskih projektov si utira pot na globalno tržišče preko množičnega financiranja, toda pot do uspeha je vse prej kot lahka. Kampanje so zahtevne, saj lahko terjajo precejšnje finančne vložke, prav tako pa tudi zahtevajo multidisciplinarna znanja. Na kaj je potrebno biti pozoren, preden se odločite za Kickstarter, Indiegogo ali katerokoli »crowdfunding« platformo?
(več …)

Razmišljajte globalno in si postavite nore cilje

Ervin Strnišnik zelo dobro pozna globalen utrip startupov in njegove marketinške zakonitosti, saj že dlje časa deluje v londonski startup sceni. Na Otoku je svojo pot v marketinških vodah pred leti začel v PeerIndexu, in nadaljeval v TransferWise-u, ki ga danes vrednotijo na milijardno vrednost. Kot pravi, je bila pomembna izkušnja, da je bil zraven od začetka, ko je imelo podjetje le nekaj zaposlenih, in kasneje, ko se je TransferWise naglo širil. Zdaj je pri spletnem modnem agregatorju Lyst.com, ki prav tako sodi med najbolj obetavna zagonska podjetja na svetu.
(več …)

Marketing nastopi, ko podjetje odkrije trg

»Marketing oziroma funkcija, ki je zadolžena za rast, je poleg produktne, tehnološke in designa praktično nujna v vsakem podjetju,« iz osrčja Silicijeve doline pravi Tomaž Štolfa, soustanovitelj izjemno obetavnega startupa Layer. Štolfa, ki že dlje časa deluje v San Franciscu, in ima za seboj precejšnjo kilometrino, bi startupom v začetni fazi svetoval predvsem, da se osredotočijo na svoj produkt.
(več …)

Kickstarter Marketing

Platforme množičnega financiranja, med katerimi prednjači Kickstarter, so za mnoge projekte – tudi slovenske – postala odlična priložnost za preboj in uspeh na globalnemu trgu. A danes je bolj kot kdajkoli prej tudi ta prostor postal nasičen, zato je izjemno pomebna komunikacija in marketinška kampanja.
(več …)

Večja podjetja se usmerjajo na velike stvari, »malenkosti« pa puščajo na mizi

Naraščajoč in vse bolj pomemben slovenski startup ekosistem – tudi na globalni ravni! – se kaže tudi v vse večjem investicijskem kapitalu, ki ga prejemajo naša zagonska podjetja. To hkrati zahteva tudi bolj poglobljen, strateški in premišljen marketinški pristop. Kako se tega področja lotevajo pri Zemanti, ki velja za »pionirja« naše startup scene?
(več …)

‘Growth hack’ ali trik za milijardo dolarjev

Leta 2005 YouTube ni bil nič drugega kot eden izmed mnogih obetavnih startupov, ki je iskal svoje mesto pod soncem oziroma dovolj veliko kritično maso uporabnikov. Nekaj podobnega je svoj čas veljalo tudi za druge današnje spletne velikane, kot so Dropbox, Pinterest, PayPal, Hotmail, Airbnb ali celo Facebook. Čeprav se v svojih dejavnosti razlikujejo, je vsem skupno to, da so našli svoj čarobni marketinški recept, »growth hack«, ki jim je dvignil vrednost na (več)milijardno raven.
(več …)

Kakšen pa je vaš growth hacking?

V čem se startup marketing razlikuje od »klasičnega« (korporativnega) marketinga? Kaj pravzaprav je startup marketing, ki ga pogosto enačimo z uveljavljenim angleškim izrazom »growth hacking«? In, ali so marketinški startup koncepti aplikativni tudi v marketingu večjih podjetij?
(več …)